Internet marketing

Optimizacija web stranica – SEO "on site"

Optimizacija Web stranica ili SEO je pozicioniranje web stranica na tražilicama na ključne riječi koje najviše odgovaraju sadržaju stranica, koja za cilj ima povećanje posjećenosti. Više posjetitelja na web siteu znači i više prodaje.

Prvi korak u SEO optimizaciji je "On Page" optimizacija koja obuhvaća dio vaših web stranica na koje tražilice obraćaju pažnju, a to je HTML/XHTML. Pojednostavljeno to su meta tagovi, alt tagovi, title tagovi, strong i h1, odnosno tagovi naslova, linkanje stranica weba, kvaliteta linka, itd...

CMS sustav ,koji je temeljna osnova ponuđenih paketa na ovom webu podržava sve zahtjeve pravilne optimizacije web stranica.

Optimizacija web stranica – SEO "off site"

Optimizacija web sita "izvan web sitea", ne odnosi se niti zahtijeva ikakve radnje na web siteu, već se odnosi na priklupljanje ulaznih linkova na Vaš web site. Odnosi se na pravilan odabir web sitova/portala i sl, stvaranje i postavljanje linkova prema Vašem web situ. Za rezultat ima povećanje pozicije vašeg web sitea na tražilicama.

Napominjem da bilo koji oblik optimizacije nije za NESTPLJIVE i one koji žele rezultat odmah. Optimizaciju treba planirati, dugoročan je i složen proces, a strpljivima dugoročno donosi jako puno.

Rezultati SEO optimizacije

Jamstva nema, a ne mogu se ni predvidjeti rezultati optimizacije. Zvuci Vam kontradiktorno i postavlja se logično pitanje zašto uopće raditi optimizaciju? Za klijente koji teže dugoročnim rezultatima i uspijesima, ima smisla i koristi raditi optimizaciju web sita , jer je svaki korak i radnju moguće analizirati, a na osnovu nalize poduzeti potrebne daljnje korake.

Google Analytics za web-analizu, omogućuje svima koji imaju web-lokaciju da prate podatke o konverzijama na web-lokaciji, analiziraju protok posjetitelja kroz web-lokaciju i identificiraju elemente na web-lokaciji koje bi trebalo promijeniti kako bi se posjetitelji duže zadržavali.

Google adwords oglašavanje

Idealan način promocije web stranice za nestrpljive i one koji žele rezulatat na tražilici odmah. Pojednostavljeno rečeno plaćate svaku pojestu (klik sa Vašeg oglasa) sa tražicie prema svom web siteu, popularno nazvano "kupovina posjetitelja".

Postavljanje kampanje, odabir i analiza ključnih riječi, geografskih lokacija na koje ciljate, procjena prometa, optimizacija kampanje ... mogu sasvim sigurno povećati promet, posjećenost i prodaju na Vašem web site-u. Prednost ovakvog oglašavanja je što nije vremenski definirano, pa prema tome imate mogućnost definiranja željenog vremensnkog trajanja oglašavanja.

Najkorisniji savjet :-)

Bez obizira na koji oblik oglašavanja na internetu se odlučili, cijenom, trajanjem, uvjetima, mjerljivošću i analizom su još uvijek NAJPOVOLJNIJI OBLIK OGLAŠAVANJA. Pogotovu ako napravimo usporedbu sa drugim medijima (radio, novine, TV, sajmovi).

Započnite već danas svoju promociju na internetu.


Tagovi: seo | optimizacija | internet marketing | google | adwords